Na początek należy sobie uświadomić jak ważną rolę pełni internet w życiu każdego człowieka. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w tych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują duże środki w kampanie reklamowe w social media lub w reklamy w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. pozycjonowanie w google levelrank . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google powinny być wciąż monitorowane tak, aby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby usunąć wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!